måndag, juli 12, 2010

En rörlig söndag i solen

  • Vaknar halv sex

  • Kaffe

  • Bovetegröt

  • Intervallöpning
  • Rågbröd med ost och paprika

  • Cykel Falun-Vika, 20km

  • Båt på Runn, Vika-Hosjö-Torsång


  • Sallad med räkor och ägg i Torsång

  • Båt Torsång-Vika

  • Dopp i Vikasjön som blev 25 min simning. Jag tittade bak och såg en eka precis bakom mig med en beskyddande man i som var orolig för alla båtar som skulle köra över mig. Jag som låg och simmade inne bland näckrosorna just för att det inte skulle ske.

  • Tre misslyckade försök till att åka vattenskidor

  • Sommarfika med jordgubbar, smultron, bärpaj med fetaost(!), vaniljglass, grekisk yoghurt

  • Cykel Vika-Falun 22km

  • Åskregn efter en mycket varm dag, jag satt inne, torr

  • Grillad fjärilskotlett och tzatziki

Jag gillar när jag kan kombinera allt det där, och får in lite träning (är fortfarande väldigt glad att jag inte har bil), det gäller bara att planera och ta med sig grejer för det.

Inga kommentarer: