måndag, juli 05, 2010

Träning vecka 26

Måndag
Ingen träning (körde mellan Malmö-Falun)

Tisdag
Mg; Simning 2000m, sprint
Kv; Cykel distanstempo 49km, 1h 45min + 4km, 20min löpning

Onsdag
Mg; Simning 2000m
Em; Cykel intervaller 2x5km lagtempo + 2x2km tempo lång vila, 35km, 1h 20min + 40min, 6,7km lugn löpning

Torsdag
Mg; Simning 2400m (6x250m fr med dolme, bra tempo)
Kv; Löpning 20min (i samband med ungdomarnas träning, löpning och löpskolning)

Fredag
Mg; Simning öppet vatten, 40min
Under dagen; 15km cykel, 1,5km löpning, 300m simning (i samband med ungdomarnas tävlingsförberedande träning)

Lördag
Em; Simning öppet vatten, 20min

Söndag
Em; Cykel distans 98km med två långa stopp, 3h 35min

3 kommentarer:

Anders Carlsson sa...

Ser ut som en härlig träningsvecka. Hoppas du får fortsatta trevliga sommarveckor med fin träning.

Emelie sa...

Ja, vilken skön träningsvecka!
Hoppas du håller motivationen uppe, så får vi göra gemensam comeback nästa år :)
Må så gott,
Kram!!

Lina sa...

Anders; Tack detsamma, det hoppas jag med!
Emelie; Det vore grymt, hoppas, hoppas!