lördag, januari 29, 2011

Det var inte igår precis

Egentligen skulle jag vilja bjuda på en fin cykelbild från dagens tur men eftersom jag inte tog någon bild (mår lite dåligt av det, en av nackdelarna att vara fotofreak) så blir det svårt. Fint, soligt och varmt var det idag och då gäller det att passa på att frysa lite om fötterna. Jag och Åsa körde Gamla fruns väg till Grycksbo, en mycket trevlig väg (om man gillar djup och spårig snö och att ta hänsyn till skidspår). Jag är förundrad över att jag fixade det, men det tog dubbelt så lång tid än i normala fall.

Två skejtpass har det också blivit sedan sist och jag har haft träningssällskap båda gångerna, mycket för att vara på den säkra sidan att träningen verkligen ska bli av men givetvis även för att det blir betydligt roligare. Ett i torsdagkväll på Lugnet då jag insåg att det inte är helt optimalt att ge klassiska tekniktips när jag själv åker skejt, och ett igår i Sundborn ute på böljande åkrar.

Inga kommentarer: