lördag, januari 15, 2011

Gourmetriathlet


Igår körde vi söderut längs kusten på en kuperad väg tills vägen tog slut, hade vi kört längre så hade vi cyklat in i lastutrymmet på en stor färja. Vi vände om och efter ett tag tog vi en grusväg rakt ner mot sandstranden till ett café där vi njöt av livet, kaffe och en ostmacka. Jag passade på att doppa fötterna i det ljumma havsvattnet och känna den vita sanden under fötterna. På vägen tillbaks svängde vi in mot landet och cyklade över ett berg och det var jag som bestämde tempot på gruppen (det var mig övriga fick vänta på) Trött med nöjd hemma efter 5h 15min effektiv tid la jag mig på sängen två minuter (medan övriga sprang en kvart eftersom det var ett brickpass), innan det var dags att gå ner till havet för att hålla i en Öppet vattensimning clinic. Livet är bra just nu.

1 kommentar:

jona sa...

fattar inte hur du gör, men bilder blir bara så otroligt coola Lina