torsdag, juni 10, 2010

Sök och du ska finna

Men den här gången var det faktiskt inte jag som sökte och fann, utan min pojkvän (utan påverkan från mig!) som hittade en riktigt god skinka fri från E-nummer. Den smakar väldigt mycket rökt vilket jag älskar och så är den så där så den nästan trillar sönder, inget stabiliseringesmedel där inte. Det behövs bara lite på brödet för att allt ska smaka rökt och den är absolut värd priset. Den är sökt och funnen på Maxi där det finns fler bra skinkalternativ.
Linfröbrödet med philadelfia, skinka, avokado, tomat, vårlök, salt och svartpeppar smakade extra juvligt tack vare skinkan som är rökt på en bädd av björknäver med en mild smak av nejlika och enbär.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Vilken inspirerande blogg du har Lina!!
Fina foton, goda matförslag och så lite träning, bra combo :)

Kram!

Lina sa...

Tack Emelie, vi ses snart hoppas jag! Kram