söndag, april 04, 2010

En fot i marken hela tiden

Fint väder idag igen och jag passade på att njuta av solen genom att ta en lång "promenad". Jag började med att gå till Lugnet...
...och fortsatte på den kuperade vägen mot Skuggarvet...
...och vidare mot Sundborn där jag stannade några minuter, fötterna hade redan börjat brännas och behövde ett stopp.
När jag lämnade Sundborn och kom ut på grusvägar "vecklade" jag ut stavarna, skönt att få använda överkroppen också;
Det var en väldigt lång backe när jag kom in på Falu övningsfält men jag fick min belöning tillslut när jag vände mig om och fick se den här utsikten. Här passade jag även på att dricka kaffe, äta en energibar, stänga av musiken och bara höra lugnet och fågelkvittret samtidigt som jag gjorde andra rörelser än den monotona gårörelsen.
Tider uppsatta för vår sista vecka...tråkigt att det snart är slut!
Det sköna med en lång uppförsbacke är att den följs av en lång nerförsbacke;
Hemma igen med en snittpuls på 131 och med väldigt trötta ben och med en väldigt gnällig Lina;
Det satt fint med den här lättfixade återhämtningsdrycken; mjölk, banan och kakao;

Inga kommentarer: