söndag, maj 16, 2010

Bröllop

En av mina bästa vänner gifte sig igår, vilken lycka och glädje!
Så vacker!
Så stilig!
Kärlek och lycka!
Fin dukning!
Godaste vinet!
Det här drack jag för första gången vid Valborg i år och jag fastnade helt för det, beskrivs som ungdomligt och är ett ekologiskt 14,5 procentigt vin från Argentina. Det passade mig alldeles utmärkt att det var just det vinet som serverades på bröllopet:-)
Vacker brudbukett!
Kvällens stora smakupplevelse var bröllopstårtan, fantastisk god! En chokladkladdfudgeliknande botten täckt med en syrlig hallongelantinmousse.
Perfekt brytning!

2 kommentarer:

Bergh Rydiander sa...

Jag älskar dina bilder!! Vill gärna ha dem nån dag om det är möjligt!
Tack för igår! Fantastisk dag!

Lina sa...

Bergh Rydiander...så härligt det låter...men du kommer alltid att vara Bergh!!

Tack själv för en fantastiskt trevlig dag, jag blev så lycklig själv.

Självklart ska ni ha bilderna!
Kramar