onsdag, juni 23, 2010

Min onsdagskväll...

...ägnade jag åt cykelintervaller och jag kände mig riktigt stark (läs grym), 8-6-8-4 minuter blev det och jag lyckades trycka/dra riktigt bra även i uppförslut. Rundan var på drygt fem mil och när jag kom hem snörade jag på mig löparskorna och sprang i 15 minuter, fick tvinga mig själv den första halvkilometern men sedan gick det bättre. Cykel/löpträning får det bli mer av.
När jag får cykla i ett vackert dalalandskap, i en värmande kvällsol, känna hur musklerna arbetar och får släcka törsten med somrig flädersaft känner jag mig så otroligt tillfreds! En väldigt bra onsdagskväll!

2 kommentarer:

Anders Carlsson sa...

Härligt! Visst är det skönt när man får den här känslan. Fick precis den känslan på rullskidor igår. Strålande väder och bra träning.

Jag gillar för övrigt när din blogg handlar mer om träning än om mat...:-)

Lina sa...

Härligt!
Haha, jag förstår det:-)