söndag, augusti 01, 2010

Lyckat

Wangel gjorde en mycket imponerande insats idag och sprang in som sexa i startfältet som bestod av sjuttiofyra triathleter. Det var precis det här han behövde inför uttagningarna till JVM.
Den här bilden är tagen före start. Jag kan berätta att jag inte såg riktigt lika avslappnad ut efter loppet, utan snarare röd i ansiktet, rufsig i håret, uppspelt och väldigt varm, 27 grader i luften idag.

Jag insåg att det finns överlägset flest manliga triathloncoacher så det är bra att det har blivit en till kvinnlig. Jag hade ju bara en triathlet att ge tider- och placeringsuppgifter till under tävlingen idag och det var en alldeles lagom start för min uppgift vid sidan om banan. Jag har en hel del att jobba på, det var nämligen en Israelisk tränare som tog tid med tre klockor; två tidtagarur och en armbandsklocka...

2 kommentarer:

Becks sa...

Kul för honom och dig!

Lina sa...

Bra jobbat, coach!
Tre klockor låter som en typisk gubbgrej, är övertygad om att du gör ett minst lika bra jobb med bara en klocka.