måndag, augusti 09, 2010

SM-helgen

Det var riktigt roligt att stå bredvid i lördags i Hallstahammar och följa SM-tävlingarna i sprint, triathleterna bjöd på bra och spännande tävlingar. En riktig folkfest!Ett SM-brons blev det på stafetten igår för Dalregementets damer och det är bara att tacka SM-trean från i lördags, som körde sistasträckan, för den placeringen. Åtta lag var vi och sträckorna var som jag tidigare skrivit 300-8,6-2. Min insats på första sträckan var väl inget som jag är speciellt nöjd över, hade gärna velat ha bättre tryck men å andra sidan har jag inte varit så på med träningen sista tiden. Jag får nog acceptera att jag fungerar så, bra träningsmotivation i ett par månader och sedan försvinner det ett tag för att sedan komma tillbaks igen. Jag har fortfarande inte hittat den riktiga balansen, och anledningen till det har inte med träning att göra.

Inga kommentarer: