måndag, april 25, 2011

Fuerte igen

Det är sista gången jag är här nere i vår och det är fullspäckade dagar som vanligt. Utvecklingslaget, två från långdistanslandslaget och ett dryga tjugotal motionärer är på plats. Min egen träning för dagen blev styrka nere vid strandpromenaden före frukost, ett väldigt lugnt cykelpass på drygt fyra mil som ledare för motionärer och 6km snabbdistans löpning före middagen. Jag är lite kär i den nybelagda cykelbanan in mot Playitas. Därav endast bilder därifrån, och fler lär det bli.

5 kommentarer:

Lina sa...

Ser inte så vansinnigt tokigt ut det där heller/ En avundsjuk.

Annie sa...

Vad härligt ni verkar ha det! Längtar tillbaka

Emelie sa...

Åh, vad avis jag blir. Jag vill också tillbaka till Fuerte! Ha det så bra. Heja fram K-J på lördag från mig!

Anonym sa...

Hej Lina! Låter som har en fantastisk träningssemester på Playitas. Med vänlig hälsning Maria A, säljare Apollo Resor

Lina sa...

Tack Maria, Playitas är en riktigt bra anläggning!