söndag, september 06, 2009

En färgklick

Cykelpasset idag som genomfördes med Lina och Staffas innebar många vattenpölar, en del gyttja och även lite regn från himlen, men även en riktigt skön känsla i benen i slutet av tretimmarspasset, en känsla som gör att jag verkligen ser fram emot nästa cykelpass. Positivt!

Under cykelturen hade jag Tomas Di Levas låtar i huvudet. Han har en del tänkvärda ord att säga den där mannen...
...den personen som ni ser i spegeln varje morgon, det är den personen som kan göra något för världen idag.

...våga förlåta dig själv.

...det finns inga vi och "dom", bara vi; Vi har bara varandra...

...det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet...

...det är inte jag som är stjärnan ikväll, det är ni som är stjärnorna, glöm aldrig det!

Efter att ha stått leendes i en timme lämnade jag Mormorsgatan och "Granny goes street"-festivalen, som hölls här i Falun i går kväll, på ett gott humör.

2 kommentarer:

Anders Carlsson sa...

Vad kul att du är tillbaka i bloggandet igen. Jag har saknat dina inlägg.

Lina sa...

:-)