måndag, mars 01, 2010

Linas 15

Jag åkte hem till Skåne i lördags och ska spendera min lediga vecka här. Det var evigheter sedan det var så mycket snö och under så lång tid här hemma och jag såg framför mig en kall och solig vecka som jag skulle dokumentera med kameran. Tyvärr började det töa lagom tills dess att jag kom hem och ute är det ett väldigt deprimerande väder med snöblandat regn och slask...

Jag har satt ihop ett eget BRAK som jag ska fortsätta med efter lumpen. Gjorde dubbla igår där jag under det första gjorde justeringar och den andra utan avbrott. Det blir mer flås här eftersom det är en del styrkehoppövningar och det gäller verkligen att hålla ihop övningarna för att behålla kvalitén. 15 övningar på ca 15 min om man tar det lugnt mellan övningarna.
Gillar mina anteckningar, speciellt "Step upp hopp"
Jag följde med en kompis igår på ett 75 minuters yogapass. Det var tyvärr ett ganska så "mesigt" sådant med få solhälsningar och mestadels "ensamma" stretchövningar, men någon ny bra övning fick jag i alla fall med mig därifrån.

Inga kommentarer: