lördag, april 03, 2010

Underbara vår

Det blev en oplanerad cykeltur runt vackra Runn i eftermiddag efter att jag känt solens värmande strålar när jag var nere och strosade på gågatan efter lunch. När jag tagit mig igenom stan, som idag kändes som en evighet eftersom jag och mina crossbromsar inte är bästa vänner och med dessa lössläppta på alla gång- och cykelvägar, började det kännas som att det skulle bli en lång vända runt sjön men jag tog bort dessa tankar snabbt, inte tänka, bara cykla! Det var en underbar tur på bara asfaltsvägar men det kändes lite väl mycket i benen i slutet av passet för att det skulle vara fullt njutbart hela vägen och jag var mer än nöjd när jag kom tillbaks till Falun efter de dryga sex milen.

Jag drack den här läskande drycken när jag kom hem, den kommer passa fint i sommar; Flädersaft, lime, mynta, is och kolsyrat vatten

Inga kommentarer: