lördag, februari 05, 2011

Dubbelt upp

Efter två riktigt sköna träningsfria dagar (kan delvis bero på att det regnade i torsdags och snöade en massa igår) var det dags för träning idag. Det var helt klart värt två skitdagar vädermässigt med tanke på hur otroligt vackert det har varit i Falun idag med frost på träden och nysnö.Jag var uppe klockan åtta i simhallen för träning med Dalregementets IF:s minitriathleter och när jag var klar där blev det ett spontanpass i bassängen tack vare att jag hittade sällskap. Passet slutade på drygt femtusen meter och det var inte precis igår jag simmade den längden på ett pass. Det är fantastiskt att träna med Mr Dicander, även om jag bara hade simmat tusen meter så skulle han fått mig att känna mig nöjd över det.
Sen eftermiddag var det dags att fixa träningsvärk i ljumskar och höftböjare. Det var första passet klassiskt och det blev ett varv på milspåret.

Inga kommentarer: