tisdag, september 15, 2009

En riktig andpromenad

I kväll vid halv sex när jag var klar med dagens betyr bestämde jag mig för att ta en promenad runt den ena av de tre små sjöarna som finns precis där jag bor och tänkte för mig själv att bänkarna som finns runt sjön skulle bli bekanta med mig idag. Men när jag kom ut till den underbara värmen och den friska luften kände jag mig pigg i både kropp och knopp och tog den längre svängen istället. Kameran hängde med vilket garanterar en lugn promenad, de fyra kilometrarna tog två timmar att gå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka verkligt fina bilder på gräsänderna. Det enda jag undrar över är varför de alla vänder rumpan till? Du är en god fotograf tycker Eva L.

Lina sa...

Hej Eva!
Tack så mycket! Jag får försöka fånga någon på bild framifrån nästa gång men å andra sidan är andrumpor så otroligt söta;-)