onsdag, september 23, 2009

Solenergi

De här kossorna var grymma på posering. Fin utsikt har de också!
Med musik i öronen upplevs världen annorlunda.
Det är något speciellt med gamla banvallar, det där raka och flacka. Häftigt att jag satt på golvet hemma i lägenheten i morse med en karta utbredd framför mig och planerade vilken runda jag skulle ta för att vara ute i fem timmar. Jag körde just den rundan, men körde fel på ett ställe och fick vända. Jag var inte så glad då eftersom det var enbart uppför innan jag kom fram till en vändplan på en gård men nu i efterhand gjorde det ju inte så mycket...
Jag hoppas att ni också passar på att vara ute i det fina vädret så fort ni har tid och möjlighet. Gör det som passar er, just för stunden, någon form av aktivitet eller bara sitt i lä i solen med en bok i handen eller på ett utecafé och mys. Njut av den energi som solen ger!

2 kommentarer:

Flingan sa...

Men åh vilken härlig blogg :) Mat i min smak, fina bilder och träning! Här blir det fler besök

Lina sa...

Kul att du tycker så! Välkommen tillbaks!