fredag, september 18, 2009

Tillbaks i träningskläderna

Det är skönt att jag börjar lära känna min kropp. För ett par år sedan hade jag trott att jag skulle kunna träna redan i tisdags men nu visste jag att kroppen skulle vara redo först i slutet av veckan. I stället för att hoppas och tro varje kväll att jag skulle kunna träna dagen efter och därmed bli besviken varje morgon har jag bara lugnt avvaktat tills det var dags.

Jag stack ut på MTB:n i eftermiddag för ett mys- och lekpass på stigarna ovanför Falu koppargruva;

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser härligt ut med skogsstigarna! Vi äntrar snart våra mtb:s och jag längtar...Det går bra för "din adept" och det finns ingen avmattning i träningssuget. Men hon tränar klokt och bra, precis som du :-). /Per

Lina sa...

Hej Per! Kul att höra från dig!
Ja visst är det underbart med skogstigar...förstår att du längtar!